CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday 16 May 2012

Back :)

Hye olls! I'm back~Ya Allah rasanya dh lama sangat aku tk jenguk blog ni.Almost 2 years ye.Since aku habis Spm.dn kini aku dh pun habis Matrik. Pejam celik pejam celik tk sangka ye masa berlari begitu pantas.Bak kata pepatah biasanya masa tu berjalan.Tp masa sekarang dh pandai berlari.Haha Ok merepek.Tetibe je hari ni terdetik nak renew blog aku yg dh lama usang ni. Cadangnya act bukak pc nk download cerita memandangkan Fb dh deactivate.So tkdelah berFacebooking macam dulu.Huhu.Bosan2 download cerita g stalker plak blog orang lain.Tu yg rasa ttbe nk update blog ni even though tkde sape pun kesahkan aku, tp saje nk isi masa lapang.Bosan duk rumah tkdop buat mende.Haha macam yang aku katakan tadi, masa berlari begitu pantas.dh hampir sebulan aku kat rumah ni.Tk buat pape.Rutin harian aku tido,termenung,berangan,tv kadang2 tu bukak google tgk hp. Hurmm msg dh tk lagi macam dulu dh.Hp aku kini kian menyepi. Dh tk macam dulu tot tet tot tet.Dh tkde sape dh nak msg kita.Sedih sangat aww. Bf pon dh tk layan kita dh.Katanya busy sangat kerja sampai tkde masa untuk kita.Nk buat camna kan. Dh nasib badan macam tu.Reda jelah. Hurmmm~Biarlah hp tu.Lantak dialah nk hidup ke mati ke berkecai.Aku dh malas nk amik tau dh. Btw,hari ni aku dipanggil interview setelah berminggu minggu apply kerja.Br hr ni nk panggil. Apelaa.Teruk betul buat aku macam tunggul.Penat aku tunggu tau tk?Alaa..Kerja biasa2 je.Tk pangkat pun.Bukan manager bukan ceo.Layaklah kan dengan kelulusan yg aku ada.Lgpun just temporary.Do I care? Hahah asal dapat gaji sikit boleh beli yg aku nak.Cukuplahkan.Tkyah nak tamak sangatla~..Cari duit macam nak mati,last2 peruk je tk guna.Bodoh kan diri je mcm tu tawuk?Huhu.Aku tk maksudkan sape2 eh.Just cakap je.Dont be offended plop(slenk Ganu pulok doh) Haha.Maybe penat kot kerja yang aku apply ni.Dr pagi sammmmpailahh ke malam. Nak tau tk aku kerja apa?Aku kerja jual jagung ngan waffle.Kihkih.Eh tp francais punya tau.1 Malaysia ade dia punya branches tau.Rasanya tk perlu kot aku nk mention,pandai2lah korang fikir sendiri kalau rajinlah.Huhu.

Haha.Tau company Franchise ni? Dh familiar kan? Huhu~Maybe kalau ada rezeki kat sinila aku kerja.MUNGKIN! :-)





No comments:

Post a Comment