CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday 17 May 2012

He, His & Him?

Hidup aku kini tk seperti sedia kala. Dh tk ceria macam dulu.Hidup ni seolah2 macam tk beri apa2 erti  bg aku.Jiwa aku kosong tau tak lebih kurang macam lagu Najwa Latiff tu.Setiap hr aku akan fikirkan dia,apa dia buat kat sana,dia sehat tk.Makin banyak aku fikir pasal dia makin senang aku nak nangis lebih2 lagi bila aku teringatkan semua kenangan aku bersama dia masa kat Matrik dulu.Aku kat sini beria ia fikirkan dia,tp dia kat sana ntah fikirkan aku ke tk.Aku sedih sangat2. Aku sayang dia sangat3.Aku terlalu sayangkan dia.Hati aku just untuk dia sorang je.Tp dia seolah olah macam tk hargai je.Macam buat tk reti je. Dia dh lain sangat since balik rumah hr tu. He doenst care about me. Tk habis2 dengan kerja2.Bosan tawu tk.Aku bukan tk faham dia.Aku faham tp aku tk boleh nk lalui semua ni sorang diri.Aku rindu dia sangat3.Hurmm Biasanya bila lelaki tu dh tk kesahkan perempuan tu means dia dh tk sayang kita lg kan?Maybe ht dia dh berubah.Yela kapel jauh macam ni memang sukar.Kena tabah nk hadapi segala onak liku.Apa yang mampu aku buat sekarang hanya bersabar.Menanti jawapan dia akan datang. Kalau ditakdirkan ada jodoh kitorang InsyaAllah tkkan ke mana. No matter what, Aku harap dia bahagia dengan kehidupan dia sekarang.Aku doakan kejayaan dia duniawi & ukhrawi.InsyaAllah~


When you look me in the eyes,
I catch a glimpse of heaven.
I find my paradise, 
I Love him with all My Heart<3
I'll always love him for the rest of Mylife.
Only him him & him! 
No one can take his place in Myheart.
Sincerely, I really LOVE You Mr.Q!!




No comments:

Post a Comment