CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday 24 May 2012

He's weird

Malam semalam pukul 2.19 kot, ttbe hp aku yang dh lama terbiar tu berdering means bunyi mesej.Aku pun g lah tengok sape yang hantar.Aku sangka maybe Hotlink ke.Cos Hotlink kan selalu menyibuk nk jugak hantar mesej.Tp bila aku tengok hp, Qamar mesej. Ht aku macam rasa jugak dia yg mesej malam2 ni.Impossible Hotlink nk hantar malam2.Mana pernah.Emm kebetulan, time tuu memang aku tga teringatkan dia.Sebenanya, boleh dikatakan hari2 aku teringat dia tp selalunya ingat2 gitu je, Malas dh nk fikir pasal dia sangat.Asal terfikir je, aku Ignore. Tp semalam lain, asyik teringat dia je.Tk tau knp semalam rasa gelisah je bila ingat dia. Hurmm rupanya msg dia muncul pulak, All of a sudden, dia wish Gudnite kat aku.Tk pernah2, ttbe je. Demam ke hape mamat ni.Ke salah sent.Nk hantar kat org lain tp terhantar kat aku. Tu yang rasa dia pelik je semalam. Frust dengan orang lain agaknya, pegi wish Nite kat aku. Anyway, Thankslah for wishing yea:). Pastu boleh plak tanya kenapa aku tk tidur lg, text orang lain ke sume, tp kalau aku ade orang lain pon, text orang lain pon, dia ada kesah ke? Pernah plak dia kesah. So kalau dia dh ada orang lain pun tp tknk terus terang dengan aku, aku tk kisah dahh.Terpulangla.It is your choice & I have no right to stop you, Qamar. Kalau tk suka tu, buat jela cara tk suka terus.Tkyah nk cover2 line lagi dengan aku. Just terus terang yang kau tu memang dh tkde hati, tk sayangkan aku lagi.Senang! End of Story -.- Aku pun malas dh nk layan perasaan lama2. Better aku lupakan semuanya. Huh? Pape jelah dia tuu!! Hurmm~ 

No comments:

Post a Comment