CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday 31 May 2012

UPU UPU UPU UPU !

Dulu sibuk dengan result PSPM, sekarang ni sibuk nak isi UPU pulak.Emm konfius gila kot nk pilih U dengan course ni.Jadi pening kepala ni tau tk.Course memanglah teramat banyak especially UiTM.Tak yah cakapla kan.Macam2 course ada.Al maklumlah nk tolong budak Melayu.Hehe.Tp tu la, course memang banyak sangat tp nk pilih course yang sesuai dengan kelayakan kita tu yang jadinya susah sangat.Lainla kalau dapat 4 Flat.Haa! Tkyah nk pening2 kepala.Semua layak.Btw,aku mintk course yang mostly related to Chemistry.Cos tu je satunya2 course yang aku minat even SC aku dapat A jugak tp kirim salamla kan nk apply cos aku memang admit aku tk boleh carry dengan subjek tu sebab dengan adanya 'PROGRAMMING!'.Mostly aku apply Sains Kimia,then Sains (Kimia  Gunaan), Kejuruteraan Kimia & lastly, Bioteknologi Sains Pertanian. Aku berharap sangat aku dapat Sains Kimia kat UTM.Tu impian aku.Hopefully kali ni Allah makbulkan doa aku dapat g UTM. UTM dekat sangat ngan rumah.Ekpon ayah kerja kat UTM. Papehal nanti senang.Tkdela parents nt ssh. Emm maybe UPU keluar hujung bulan June ni tkpun bulan July nt.Debor rasa. Huhu.Doakan kita dapat UTM kayhh :)

No comments:

Post a Comment