CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Friday 18 May 2012

Seindah Sakura

Korang mesti taukan cerita Seindah Sakura ni.Adaptasi balik dr Novel 'Seindah Sakura'.Cite ni best gila oww. Cite ni sedihla jugak.Kadang tu aku rasa nk mengalir jugak air mata ni.Tp tahan jela.Kang mk aku nampak kang.*Malu je.Hihi. Sedih tu sebb kehidupan SyaQira tu terlalu daif,miskin sangat.Senang cerita papa lah.Tkde pape.Hahh yang best tu plak sebb ada Cikgu Airil : Fahrin Ahmad.Huhu.Gila semartlah dia dlm cerita tu.Jd cikgu 'singa'.Huhu.Singa2 pun tp kacak oww.Muka maskulin.Drpd aku tk minat dia,jd minat gila kat Fahrin since cerita ni.Aura betul lah! Mula lah tiap2 hr aku berangan 1 hr nt aku jumpa dengan mamat yg serupa Fahrin.Huhu.Biasala tu admire2 kan.Tp ht tetap sayang pd yg sorang je.No one can take his place in My Heart.Nampak tk? Aku sayang gila kat dia. Hurmm~Tp kalau tkde jodoh ngan si dia.Harap replacer aku satu hari nt serupa mirip Fahrin.Hehe.Bengonglah aku ni.Lidah buaya.Cakap belit2.Hurmm pape jelah.Ada aku kesah ke?Hee.Err haruk punya pasal lah dengan cerita ni siap download lagi tau. Padahal dh tgk kat tb.Hehe nk tatap muka Fahrin banyak2.Okayy aku dh gila bayang.Erk? =.=.Hewww3.Lantaklah situ.Apa2 pun, Selamat Menonton Seindah Sakura Slot Akasia(Penyibuk, nak jugak jd tukang cakap iklan tu). Hewww3. :)


Here, aku nak attach dua lagu dalam cerita ni berserta dengan liriks.Heeee. OST cerita ni.Best tauu.Sedap didengar jd halwa telinga korang.Heheh.Dengar ea.. TADDAA..



Artis : Hyper Act
Tajuk Lagu : Harapan 

Bicara mimpi itu,
Mengheret ku ke dasar,
Gelap tangannya menggapai tangan ku.
Dan munculnya dirimu,
Dipinggir laman itu,
Hangatmu menyambut ku kembali,
Dan ku mengerti,
Mengapa masih berdiri,
Hadirnya siang berteman mentari,
Dan ku bersama,
Bintang malam mu mencari kasih ku Ooo..
Harapan..
Harapan menjadi layu,
Ingin ku bahgia bersama,
Menjadi kenangan,
Memburu impian masa kita
Selamanya..
Dan angin kan memanggil,
Bagai ada musafir
Hadirnya pergi tiada berjanji,
Mungkin seketika,
Ku merasa cintanya,
Bagai dibelai mimpi sempurna
Dan taman ini,
Tak bererti dan bersemi,
Tiada indah tanpamu disini.
Dan ku jejaki,
Walaupun hanya secebis rindumu Ooo..
Harapan..
Harapan menjadi layu,
Ingin ku bahgia bersama,
Menjadi kenangan,
Memburu impian masa kita
Selamanya..
Solo. C/O
Hati ku..
Meratap setinggi gunung
Pasti ku mencari bintangnya
Menjadi cahaya
Menyinar impian hidup kita
Selamanya.






Artis : mafa ft. Ronnie OIM
Tajuk Lagu : Buatku Di Sana


Sering harungi sendiri kekurangan diri
Hanya tuhan mengerti
Tak mengharap sang cinta mahupun dicinta
Umpama tiada rahsia

Chorus:
Kau sinar hati ini
Biarpun hanya sesaat di sisi
Pelita kala hati berduka
Kau hulurkan oh tanganmu kala hilang arah

*:
Masihkan hadir jua menepis gelora
Tak kala aku merasa kecewa
Duniaku berubah kelam tak bermakna
Namun semangatmu ada dijiwa

**:
Harapan kau beri cintamu bersemi
Air mataku tak bisa menitis
Kau nafas akhirku
Kau yang dihati

Usah menangis sendiri sayang ku kan pergi
Senyumlah usah meratapi
Kala ada masa kita ditakdir yang Esa
Cukuplah buatku disana

[Ulang Chorus]

Ohhh

Aku bagai bintang menghiasi alam maya
Meninggalkan kilau tanpa sinar yang bercahya
Detik percintaan persis satu anugerah
Aku pinta hanya bercinta

[Ulang *]

[Ulang *] 

Ohh.. huu


Semoga Terhibur :-)


No comments:

Post a Comment