CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday 28 May 2012

Nervous while waiting for the result tomorrow :'(

Hari yang ku tunggu2 selama ni dh pun hampir tiba. Sekejap bukan? Masa sekarang ni tk taulah nk cakap apa. Esok , 29 May tarikh yang paling penting dn mendebarkan semua orang. Haha mesti semua budak2 Matrik tengah dap dup dap dup result nk kuar esok. Same goes with me. Jantung ni dh debor je rasa. Hati keluh kesah.Tk senang duduk jawabnya bila fikirkan result ni.Tambah lagi fikir macamana aku buat exm bulan yg lepas.Rasa cm worst gila. Tk tahulah ada harapan tk nk dapat 3 pointer and above. Macam ssh je.  Nak dapat 4 Flat? Rasanya memang something yg impossible lah. I'm not that smart to get that sorta pointer =(. Tp kalau rezeki Allah nk beri, tk jugak mustahil kan? Orang kata Nothing is impossible in this world.Hopefully, dapat pointer 3.5 & abovee. Tknk dapat 2 pointer. Rasa cm teruk sangat jee. Yelaa, Impian aku nak masuk UTM.Parents put hope on me to get it.UTM is the one of my dreams. Tk UTM pun, UPM pun jadilah.Yg penting U yg bagus2 lah. Sape yg tknk kan.Aku berharap sangat Allah tolong aku dapatkan yg aku impi2kan all this while.Hopefully, doa2ku dimakbulkan.InsyaAllah.. Emmm No matter what, kita sama2 jelh berdoa banyak2 dapat result yg cemerlang. Aminnnnn Ya Rabbal Alamin... =)

No comments:

Post a Comment