CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday, 24 May 2012

Kurus tawuk?

Since aku habis Matrik ni, duduk rumah, badan aku makin kurus. Siyes kurus gila kot. Kalau nak dibandingkan dengan masa aku duk Matrik dulu, kurus2 aku pon berisilah jugak kan.. Haha tu lah dulu ejek orang kurus2 cm lidi.Last2 aku yg kurus melidi. Hidup ni umpama Karma kan? Hurmm Since duk rumah ni, tkde selera langsung nak makan, kalau makan pun ciput je.Macam tk makan je. dua tiga suap dh terus tknk makan, nasi bazir gitu jee.Kalau kat Matrik dulu, tk sampai bp jam asik nak melantak je tawu. Emm Orang kata kalau hati ni lara,perasaan ni duka, Nak buat apa pon tk jadi,Nak makan pun tkde selera. Ni semua perasaan punya pasal la!!. Aku punya kurus ni dh macam orang tkde zat. Kaki kurus melidi.Semua seluar jeans yang dulunya aku pakai ketat nk mati jadi londeh serta merta. Dah tak LAWA dah!! Tak suka2! :(. Nak berisi. Nak berisi3 :)

No comments:

Post a Comment