CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Saturday 19 May 2012

Resigned

Haha Aku dh kata dh.Kan betul hari ni aku betul2 berhenti kerja. Biasala akukan.Mana tahan  kerja2 macam tu.Aku kan lembik. Semuanya tk larat.Pgi tadi bangun je dr tidur , time tu pukul 8.23 aku terus hantar mesej kat taukeh Daily Fresh tu yg aku nak resigned.Haha kesian gila taukeh tu.Mesti dlm hati dia cakap siot je aku ni.Menyusahkan dia. Kerja main2 je.Ikut suka bapak aku.Macam aku punya kedai.Haha.Aku bg alasan kat dia yang aku balik kerja terus demam.Nak berhenti punya pasalkan.Padahal bukannya demam pon.Excuses je lebih!Tp nasib baikla jugak aku resigned hr ni,lagipun tetiba tekak aku sakit, serak2 basah dh jd nya suara aku.Seksi aww..Huhu.So bolehla diterima jugak kan. Hewww3.Ermm aku kalau boleh nk kerja sampai petang je.So malam adela masa aku nak lepak2,spent time ngan family.Nt bila aku dh sambung blaja nt dh tkde masa nk spent time ngan dorang.So ni jelah masa nya.Ala lagipun kawan2 aku pun ramai je tk keje.Huhu.Emm pape pun hr ni aku dh RESIGNED!.I feel so relieved.Ahhhhhhhhh!!!!! :-)

No comments:

Post a Comment