CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday 31 May 2012

Result PSPM

Hari yang dinanti2kan dh pun tiba.Kelmarin, Selasa 29 Mei 2012 result PSPM-2 keluar.Hurmm sedih gila kot ngan result kali ni.Dapat teruk sangat.Pointer jauh sangat dengan Sem 1. Nak buat camanakan.Rezeki setakat situ je. Tk sangka la boleh dapat macam tu.Ingatkan kalau kurang dr Sem 1 pun, kurang sikit je.Tklh banyak sangat.Tp result macam tu nk salhkan sape kan. Diri sendiri yg buat.Salah diri sendiri la.Study last minute.Tk berapa nk struggle.So accept jela.Btw, PSPM-2 ni aku dapat 2A- 2B-.Terukkan? B- tu yang menjatuhkan pointer aww.Lagi pulak A solid tkde langsung kali ni.Sains Comp pun tk dapat A.Tu yang sedih sangat3. =(. Tapi memang admitla Sains Comp Sem 2 ni  susah coz kene study Programming.Aku memang lemah bab2 Programming cos kene banyak fikir secara kreatif. Memang tkla kan. Tapi walaupapepon still bersyukurla cos dapat jugak A- kan.Daripada tk dapat langsung. Aku dapat A- subjek Kimia ngan SC je. Nasib baik Kimia still dapat A. Kalau tk, memang dh melalak gila3 dh. B- pulak subjek Math ngan Biology.Sadis gila lah Math dapat B-.Target paling teruk pun B.Selalu target Math dapat OK mesti tk tercapai.Hurmmm~~So overall pointer untuk Sem 2 just 3.17 je. Jauh sangat kalau nk di comparekan ngan Sem 1. Masa Sem 1 dapat 3.58. Dapat 2A 1B+ 1B.Macam biasala yang A tu Kimia ngan SC.B+ tu Math.Yang B tu Biology.Biology la subjek yang paling susah aku nak perform.Act, aku tk minat Biology.Tp dh dapat accept jela.Dulu G tukar Modul 2 nk amik Fz  aku g cancel plak. Gatal kan? Kalau tk mesti Fz boleh dapat lebih baik dr Bio cos Fizik ramai dapat A kali ni.Plus aku minat gila kat Fz. Emm tapi  nak buat gane. Biarlah.Rezeki Allah tu luas.InsyaAllah~ :)

1 comment:

  1. Hi akak sekarang nie sambung kat mana? Ambik course apa utk degree?

    ReplyDelete