CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday, 21 May 2012

Terjumpa?

Pagi tadi first time aku bangun awal.Tengah sedap2 tidup ttbe mak aku kejut ajak teman dia pergi servis kereta.Malam td dhla aku tk tidur nyenyak.Mimpi ngarut.Seram kot.Aku tgk hp, jam baru pukul 7 lebih.Bangun2 terus mandi then pergi servis kereta.Sementara tunggu servis kereta lama,singgah McD kat sebelah tu je breakfast, tiba kat kaunter order tu,tk perasan ttbe kawan sekolah dl tegur. Kawan lamala kira. Haha sumpah aku tk perasan dia langsung padahal dia depan mata aku je kot.Teruk kot aku ni. Haha rupenye Qamarina atau kita orang lebih selesa panggil dia Qamar. Haha teringat plak kat 'Qamar ' lagi satu.Kihkih :P.Kitorang pon borak2 la kejap. Lama kot tk jumpa dia.Hurmm.Since lepas PMR.Cos lepas PMR dia pindah SBP. Tu yang lama dh tk jumpa. Tk sangka plak dia kerja kat McD.Rindunya kat kawan2 lama yang lain. Apa cerita la kan agaknya dorang.Hurmm~~Hopefully dorang sihat & bahagia.Huhu.
Emm Oklah, aku dh tkde benda nk cakap lagi. Sampai sini jelah for today. Nak g mandi ni.Cos pukul 7 Seindah Sakura start! Hehe.Burbyee~~ 

No comments:

Post a Comment