CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Saturday, 25 December 2010

lelaki impian atau idaman ?

sebenanye same je maksud impian atau idaman , cari jelaa kat kamus dewan . mesti ade . lelaki idaman ehh ? emm semua orang ade lelaki idaman tersendiri kann , yang paling penting aku suka lelaki yang baik , semestinyelahh kann ? elok rupa , setia , jujur , beriman , berpelajaran tinggi , cool , sentiasa merendah diri , kewangan yang stabil . hee . bukan nak cakap aku materialistik , tp kewangan sangat penting untuk hidupp ceria && bahagia selaluu . tkde kewangan tkde bahagia , betol kann ? :)

handsome , right ? my dreamm dreamm guy ! hee '

1 comment:

  1. iye betul tu sakda ..aku pun nak lelaki mcm kw jgk .. tp yang sebenarnye x kesah pun mcm mana yg penting bahagia .dan yg plg penting boleh terima diriku yg kurang ni .

    ReplyDelete