CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday 5 July 2012

Ya Allah! Hensemnya

Khamis, 5 Julai 2012

What a happy day! Hehe. Kenapa aku happy sangat hari ni nih? Kerja pun bersemangat je tauu. Aku rasa ni lh first time aku kerja bersemangat gila even aku dh kerja lebih kurang 3 minggu lh jugak. Lama tu kann? Bersemangat punya pasal, last-2 diri ni jugak yang penat mcm nak mati. Haha pape jela. Janji aku happy! Emm nak tau tk kenapa hr ni aku happy sangat? Haa.. Moh le dengar cite ambo nih! Hehe. Aku happy sangat cos aku " jumpa " someone kat tempat kerja aku. Ya Allah! Menggeletar tangan aku buat kerja afta tengok muka dia. Seriusly muka dia exactly macam Hadi Putera Halim @ Adi Putra. Artis Singapore yang gila popular tu! Ya Allah hensemnyaa dia.. Begitu Indah ciptaanMu Oh Tuhan! I thought it seems like a coincidence, you know?.. Yeah It's a coincidence. Coincidently,aku minat gila ngan Adi Putra tuu. Sampai nk muka future BF aku pun macam Adi Putra Haha. Tk sangaka rupa-2 nya orang terdekat muka cam Adi Putra. Kuasa Allah kan. Kita tk dapat nk menduga. Tapi sayangnya, that guy too silent. I meant sangat-2 pendiam. Plus, mak dia kata dia tk suka layan pempuan. Nampak pempuan bt tk tahu je. Senang cerita, tk kisah perempuan. Lebih kurang cam tula.. Emm yelah! Camtulah! Emm kalau ikutkan ht, nak je kenal dengan dia tu tp impossible lh kan! Aku tknk jd perigi carik timba. Biarlah minat dalam diam. Hahah gatal! Hais minat gitu-2 jee. Macam lh jumpa dia lg kan. Mungkin td tu kali pertama & terakhir aku jumpa dia. Haha. Lainla kalau jodoh aku dengan dia. Manala tauu.. Huhu. ( Masih mengharap tu..) Haha. Emmm pape je aku ni kan. Perasan je lebih. In fact , memang aku ni suka perasan! Huhu. Btw, aku tk kisah pun la sape bakal husband aku nanti. Yg penting baik, soleh, elok rupa ( Kalau muka cam Adi Putra lagi bagusss! Haha ) & boleh bawak aku ke syurga. InsyaAllah. Aminnn~ <3

No comments:

Post a Comment